close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה מוסך נייד ולמה כדאי לזכור שהאופציה הזאת קיימת?

מערכת שורשח סיוון, תשפ31/05/2020

כולנו יודעים מה זה להיתקע עם הרכב. זה יכול לקרות לכל אחד מאתנו וזה גם עלול לקרות אפילו במכוניות חדשות ביותר

תגיות:
למרות שאפשר לראות לא מעט מכוניות חדשות על כבישי ישראל בשנים האחרונות, כולנו יודעים מה זה להיתקע עם הרכב. זה יכול לקרות לכל אחד מאתנו וזה גם עלול לקרות אפילו במכוניות חדשות ביותר, כמו לדוגמא: המצב שבו אנחנו מתדלקים את הרכב עם דלק שגוי. אולי לא הייתם מודעים לכך, אך מדובר על צרה צרורה שעלולה לפגוע קשות ברכב ולכן במצבים כאלה כדאי לעצור בצד ולהזמין את שירותיו של המוסך הנייד. ממש כפי שהשם מעיד, מוסך נייד הוא מוסך שמגיע עד אליכם וחוסך לכם את הצורך לגרור את הרכב. הבעיה עם הזמנת שירותי גרר היא שלרוב אנחנו נמצא את עצמנו מחכים שעות לגרר שכאשר הוא יגיע רק
יגרור לנו את הרכב למוסך. שם נצטרך לחכות עוד שעות ולמעשה, בגלל טעות קטנה של תדלוק לא נכון, הלך לנו יום עבודה שלם. לעומת זאת, המוסך הנייד מגיע לכל מקום שבו אתם נמצאים ויכול לתקן עבורכם תקלות שונות בקלות ובמהירות.

מתי מוסך נייד זו הכתובת? 
האמת היא שיש מגוון רחב של מקרים שבהם מוסך נייד יוכל להוות את הבחירה הכי טובה שיש, כי מעבר למצבים שבהם אנשים טועים ומתדלקים עם הדלק הלא נכון, יש עוד כמה תקלות שבהן המוסך הנייד יוכל להיות יעיל. לדוגמא: ניתוק של קודן, גז למזגן ברכב, חלקי חילוף, חילוץ ועוד. מה שכן, חשוב לדעת שהיום יש עוד ועוד אנשי מקצוע שונים שמציעים את השירות הזה ולכן בהחלט כדאי לבדוק במי אתם בוחרים. למרות הפרסומים ולמרות הרצון הטוב, לא כל מי שמנהל מוסך נייד באמת יגיע בזמן ולכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מחכים שעות ארוכות, כדאי לברר את הנקודה הזאת. בנוסף, חשוב מאוד לדבר עם נציגי המוסך בטלפון ולראות האם באמת יוכלו לעזור לכם להתמודד עם התקלה שקרתה. לא בכל המוסכים הניידים ניתן יהיה לקבל את אותם השירותים ולכן יש טעם לברר את העניין הזה כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

האם המחירים סבירים? 
זה נשמע כמו משהו מאוד נוח יחסית לסיטואציה: אתם יושבים לכם ברכב התקוע, המוסך הנייד מגיע ומתקן כל מה שצריך במקום, אך נשאלת השאלה – האם המחיר סביר? או שאולי התענוג הזה עולה הרבה? כדאי לדעת שהיום יש תחרות בין כל מי שמציע שירות דומה בתחום הזה ולכן המחירים יורדים. כמו כן, לא כל תיקון יעלה אותו הדבר כך שזה מאוד תלוי בסוג השירות שאתם רוצים להזמין. מה שבטוח זה שלא כדאי לוותר על שירות כזה, כי אפילו אם תשלמו עליו קצת יותר, הוא יחסוך לכם הרבה מאוד זמן ולכן בחישוב הסופי אתם תראו שזה יוצא משתלם יותר לעומת אופציות אחרות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה